TREND BERHENNA

TREND BERHENNA

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Henna a.k.a inai, pewarna , pencelup.

Kalau dulu berinai-inai ne musim kenduri la kan, Yang berinai mestila pengantin Raja Sehari orang cakap.
tapi sekarang pergi jew mana-mana kat shopping complex pun ada booth inai @ Henna duduk dan pilih nak corak mana. Hulur tangan siap kan..kan

Nak jadi cerita ahad lepas sempena kenduri adik ipar bongsu cik mijah dia dah sponser geng-geng rewang untuk berhenna. 

Jom layan tangan-tangan yang berhenna ne.

Kalau korang terro cuba cari mana tangan cik mijah.














Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
Nik Ainaa
admin
December 18, 2016 at 3:08 PM ×

dah jadi trend dah skrg ni tapi dah lama sgt aina xpakai dalm 9 tahun dah kut. hehehe xpelah nnti kawin je la pakai

Reply
avatar
kak gojes
admin
December 19, 2016 at 4:09 PM ×

cantiknya ukiran henna tu....

Reply
avatar
December 19, 2016 at 11:05 PM ×

Anak perempuan saya suka pakai inai, tapi tak macam ni .. dia tradisional .. haha .. pakai kat kuku je sbb nak jaga kuku agar cantik dan sihat.

Reply
avatar