Cendawan Goreng Kasih Sayang

Cendawan Goreng Kasih Sayang



Ober sangatkan tajuk tu, Hehe tapi bila bab memasak ne memang kena masak dengan kasih sayang baru lah apa yang dimasak tu sedap walaupun cuma hidangan yang ringkas.

 Semenjak Afiq Furqan dan Aqilah Firzanah  dah pandai mengODER menu ikut tekak dorang cik miah layan ajelah itu pun bukan semua ye, Harap maap klu penyakit malas menular makan kedai jew la, Melayang duit huhu..

Dah seminggu asyik makan sotong goreng aje muak juga meh kita tukar menu pakai cendawan pulak, Almaklumlah musim ujan ne
Cendawan tumbuh lepas hujan 

Lepas ne cik mijah nak cuba dengan ayam dan udang pulak, mana taw anak-anak cakap sedap macam ayam KFC kew, hehehe... Berangan

Resepi  sotong goreng tepung 

Cendawan Goreng Kasih Sayang
Cendawan Goreng Kasih Sayang

Cendawan Goreng Kasih Sayang
Cendawan Goreng Kasih Sayang


Inilah tukang oder tu, sampai terpejam menikmati Cendawan Goreng Kasih Sayang cik mijah.
Previous
Next Post »