Over Confident

Over Confident


Pernah anda rasa kurang berkeyakinan mahu berpenampil yang up to date.

Jika anda mempunyai masalah kurang keyakinan anda patut belajar dari kanak-kanak. Ya kanak-kanak, Jika anda belum berkahwin boleh tengok anak-anak sedara atau adik-adik anda yang masih kecil.

Macam cik mijah belajar dari anak-anak, Ya Allah cik mijah pun tak pasti macam mana anak-anak cik mijah ne dapat keyakinan diri yang tinggi.

Kadang sampai cik mijah yang segan nak jalan dengan dorang sebab orang duk pandang-pandang.

Over Confident
Anak-anak yang Over Confident

Pencuci Pinggan Ajaib
Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Ana Suhana
admin
January 18, 2017 at 8:10 AM ×

Haha. Lps nie kita kena overconfident jugak lah erk cik mija :p

Reply
avatar