Bila Cik Qilah Dapat Microfon

February 07, 2017

Bila Cik Qilah Dapat Microfon


Pertama sekali nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Nurul Ain dan Pasangan sepupu sebelah suami CM ahad lepas di Teluk Panglima Garang. Adatlah di rumah kenduri mesti ada geng rewang dan DJ.

Bila Cik Qilah Dapat Microfon
Sori Pengantin tenggelam dengan Cik Mijah The Geng


Rupanya dari hari sabtu petang masa kitorang datang tolong rewang cik qilah ne dah usya je pak cik DJ, siap bisik-bisik cakap '' mama kakak nak nyanyi boleh '' amvoi anak bertuah berani kew.

Jeng... Jeng.. Jeng 

Dia nak nyanyi jugak pada hari kenduri tu, Nasib lah adik ipar CM ne spoting n memang kaki karok jugak. Duet la korang

Sudah Ku Tahu By Qilah n Cik Eina

 

3 comments:

  1. Telok Panglima Garang? tempat saya tu..hehe

    ReplyDelete
  2. boleh date la pasne dengan Azwar Syuhada

    ReplyDelete
  3. pergh...blh la pnggil karok kt knduri kndara psni..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.