Bila Cik Qilah Dapat Microfon

Bila Cik Qilah Dapat Microfon


Pertama sekali nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Nurul Ain dan Pasangan sepupu sebelah suami CM ahad lepas di Teluk Panglima Garang. Adatlah di rumah kenduri mesti ada geng rewang dan DJ.

Bila Cik Qilah Dapat Microfon
Sori Pengantin tenggelam dengan Cik Mijah The Geng


Rupanya dari hari sabtu petang masa kitorang datang tolong rewang cik qilah ne dah usya je pak cik DJ, siap bisik-bisik cakap '' mama kakak nak nyanyi boleh '' amvoi anak bertuah berani kew.

Jeng... Jeng.. Jeng 

Dia nak nyanyi jugak pada hari kenduri tu, Nasib lah adik ipar CM ne spoting n memang kaki karok jugak. Duet la korang

Sudah Ku Tahu By Qilah n Cik Eina

 
Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
February 7, 2017 at 9:05 PM ×

Telok Panglima Garang? tempat saya tu..hehe

Reply
avatar
Miza Talib
admin
February 8, 2017 at 8:23 AM ×

boleh date la pasne dengan Azwar Syuhada

Reply
avatar