Dari Sehelai Tudung

Dari Sehelai Tudung

Peribahasa ada mengatakan " Melentur buluh biar dari rebung "

Inilah rebung yang sedang dilenturkan tu, Awal-awal pagi ja elok sopan santun pakai tudung sejuk perut tengok anak dara CM sorang ne, tak sampai separuh hari dia boleh buat macam-macam style pulak.

Hai lah anak, nasib kecik lagi masih ada masa CM untuk didik dan bentuk dia.


Dari Sehelai Tudung
Style cik Qilah 


Jemput Baca:

Cendawan Goreng Kasih Sayang
Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
Mawar Assufi
admin
November 16, 2017 at 7:26 PM ×

Comel anak akak. Ni kalau tak dekat mak dia ni ingat anak cina je dah. hehee.

Congrats bro Mawar Assufi you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar