RUMAH KECIK PUN BAHAGIA

RUMAH KECIK PUN BAHAGIA


Selamat berhujung minggu korang, Hari ne CM nak jalan-jalan cuci mata cari rumah maklumlah selama ne CM tinggal bersama keluarga Mertua. Nak kena tukar angin kot.

Inilah yang dinamakan rumah kecik pun bahagia sebab dah setengah jam berposing di kawan rumah kecik ne jew. Afiq dan qilah suka sangat rumah kecik ne


RUMAH KECIK PUN BAHAGIA
Sori ye CM jew yang pandang camera afiq dan qilah dah teruja dengan rumah kecik lain pulak


Jemput baca

Tip kesihatan seisi keluarga
Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
Maria Firdz
admin
March 26, 2017 at 10:20 AM ×

saiz rumah tak menjamin kebahagiaan, yg penting isi di dalamnya tu yg mennetukannya...

Reply
avatar
aRzMoHa
admin
March 27, 2017 at 11:54 AM ×

wah kat mana tu CM....cantik ja rumah kecik macam ni...

tapi betul rumah besar atau kecik tak penting yang penting bagaimana kita mengisinya

Reply
avatar
March 27, 2017 at 12:28 PM ×

comel rumah tu CM..Anyway, HAPPY BIRTHDAY CM !

Reply
avatar
Miza Talib
admin
March 27, 2017 at 1:32 PM ×

sangat setuju, Saiz bukan ukuran sesebuah kebahagian

Reply
avatar
Miza Talib
admin
March 27, 2017 at 1:33 PM ×

Rumah comel ne dekat Bukit Cerakah Abg Arzmoha

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
March 27, 2017 at 6:07 PM ×

Biarlah rumah kecik asalkan penuh dengan kasih sayang..kan?Selamat Hari Lahir Cik Mijah

Reply
avatar
Miza Talib
admin
March 28, 2017 at 8:24 AM ×

Setuju kecik ke besar bukan ukuran. Tq Kak SA,

Reply
avatar