Seteguk Air Mangga Susu

April 13, 2017

Seteguk Air Mangga Susu


Alkisah semasa perjalan balik ke rumah selesai berurut di jenjarom En Eddie berhenti di gerai tepi jalan berhadapan sekolah jenjarom...

 Ish dia beli keropok leko dan air mangga susu kegemaran cm.... tapi cm tengah berpantang sekarang mana boleh.

Mendera emosi betul En Eddie ne. 

Sepanjang perjalan cm mendiamkan diri tanda protes. 

Selamber jew En Eddie cakap kalau teringin sangat minumlah seteguk buat rasa, balik nanti awak makan lah shaklee awak banyak-banyak bagi cepat sihat.

Seteguk Air Mangga Susu
Menggugat iman tengok air mangga ne kan...


Baca juga:

Kurang Tidur
Atasi Perut Kembung

5 comments:

  1. Alamakkk..! sedapnyeeeee.. hurmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap Lea, lagi-lagi cuaca panas skrg

      Delete
  2. Dpt bygkan godaan tu mcm mana. Dulu masa org dtg ziarah ana dalam pantang,mak hidang air sirap je pun. Tp terliur dia kalah mcm org mengidam. Hehe

    ReplyDelete
  3. Cikla pun pernah jugak beli air mangga kt situ. Mmg sedap.. Kaw gitu...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.