Sarapan Pagi Lontong Klang

Sarapan Pagi Lontong Klang


Assalamualaikum semua, memandangkan minggu ne minggu terakhir sebelum kita menyambut Ramadhan Al Mubarak apa kata kita sarapan Pagi Lontong Klang.

Biasanya menu lontong ne disajikan semasa musim perayaan tapi sekarang bila-bila nak makan pun boleh. 

Tengok tu ramai kan umat yang nak bersarapan pagi sebelum masuk kerja. 


Sarapan Pagi Lontong Klang

Inilah Sarapan Pagi Lontong Klang yang miza order.  Lontong sotong Rm6.00 untuk sarapan pagi ne. 
Jom Sarapan Pagi Lontong Klang


Sarapan Pagi Lontong Klang


Jemput baca 
Tips Kesihatan Keluarga
Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
Ana Suhana
admin
May 22, 2017 at 10:05 AM ×

Yg ni bukan yg masuk dlm taste selebriti tu ke CM? Sedapnya nampak :)

Reply
avatar
Miza Talib
admin
May 22, 2017 at 10:19 AM ×

tak pasti la Ana. yang ne kat tepi sungai klang tu area pasar jawa.

Reply
avatar
Eeca Shyaa
admin
May 22, 2017 at 3:12 PM ×

Kalau ramai org mesti sedap kan tuuuu

Reply
avatar