Baju Apa ne

Baju Apa ne

Bila anak-anak semakin membesar macam-macam soalan yang kita sebagai ibu bapa tak terjangka oleh akal akan di tanya oleh mereka. Betul tak ?? Baju Apa ne

Tengok muka Afiq Furqan yang serius tu. Macam tak puas hati jew tengok cik qilah pakai Tutu Skirt tu. Bising mulutnya mengomel pasal baju yang di pakai Cik Qilah haritu. kenapa skirt tu pendek lah... Kenapa baju tu tak de lengan nampak ketiak...

Adoi pening nak menjawap

Baca ini : Atasi Stress 
  Baju Apa ne kalau korang nak tahu minggu lepas cik qilah ada join KinderDance boleh Klik Sini Kelas Menari. Sebab tu lah dia pakai baju camtu. Huhu

 Nasib awak la Cik Qilah lepas ne jangan berangan nak pakai sepsi sepsi adik awak tu Ustaz sikit. huhu

Baca Ini : Tips Kesihatan Keluarga
Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
nini
admin
July 29, 2017 at 1:21 PM ×

Comelnya tutu aqilah...hahaha...adik pun comel larang kakak pakai macam tu...hahaha

Reply
avatar
mamapp
admin
July 29, 2017 at 5:03 PM ×

Haha Ustaz cilik Tanya dah Tu.. anyway co.el la aqilah dgn baju tu

Reply
avatar
July 30, 2017 at 7:41 AM ×

hahaha bagusnya nanti besar Ustaz jaga kakak bebaik hihi..

Reply
avatar
Mawar Assufi
admin
November 16, 2017 at 7:21 PM ×

Aihh comel je qilah. Aumm...

Reply
avatar