Collection

Collection, Masih lagi mood raya. Lagi-lagi hari minggu ne penuh dengan undangan Rumah Terbuka dan Majlis Kawin.

Collection still on. hehe dah nama budak raya ne lah masa dorang buat collection.

Collection

Comei jew anak sedara miza sorang ne bila miza tanya
miza " adam duit raya banyak-banyak nak buat apa?"
Adam " Adam nak Beli henpon "

Untung lah budak-budak zaman sekarang miza dulu nak beli henpon dah keje baru merasa. 

Tip Kurus  

Duit Raya
Tak cukup tangan dengan kaki pun kira duit. Amvoi ...

Biskut  Mazola
Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
mamapp
admin
July 9, 2017 at 12:00 PM ×

Tu la Kan budak sekarang.. duit raya dh boleh beli henpon. Zaman mama duit raya mesti masuk bank punya

Congrats bro mamapp you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar