Kisah Duit Raya

Kisah Duit Raya 

Kisah Duit Raya, Dah berapa raya ne miza tak sempat kira dah. Maklumlah haritu cuti raya lama sangat banyak la timbunan bila masuk kerja. Tak pasal enteri ne pun masuk draf jew.


Kisah Duit Raya 

Alhamdulillah rezeki anak-anak cecah 3 angka jugak duit raya dorang ne. Sudah semestinya Tabung Haji menjadi lokasi pilihan untuk simpan Duit raya Anak-anak. Korang simpan duit raya anak-anak kat mana? 

 
 Ada sedara suruh miza beli emas pakai duit raya Qilah. Ish macam tak sampai hati jew pakai duit anak. Nanti lah miza ada rezeki lebih miza beli emas untuk budak bertuah ne. Pakai barang kemas banyak-banyak pun budak lagi bahaya jew

kisah duit raya
Dengan tudung yang senget-senget pun sempat posing anak dara sorang ne. Afiq mana jangan tanya dia tengah ukur kawasan tabung haji ne.

  Tips kurus selepas Raya

Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
Fieza Sani
admin
July 19, 2017 at 9:16 AM ×

betul tu miza..baik simpan dri beli emas..bkn apa, dorang kecik lagi..tak faham sgt pasal brg kemas ni...lagipun risau hilang atau tercicir kalau dorang pakai..huhu...

Reply
avatar
dorsett pink
admin
July 19, 2017 at 11:22 AM ×

Saya pun simpan duit raya anak kat tabung haji, untuk bekal bayar yuran U nanti. Hehe

Reply
avatar
nini
admin
July 19, 2017 at 12:40 PM ×

Samalah tabung haji menjadi pilihan..siap daftar haji lagi...tu pon lamanya lagi lahai...

Reply
avatar
Ana Suhana
admin
July 19, 2017 at 1:37 PM ×

Ana pun nak masukkan duit raya syafi dalam tabung haji. Boleh daftar haji terus. Mana tau ada rezeki dpt panggilan haji awal kan. Amin.

Reply
avatar
July 25, 2017 at 1:37 PM ×

bgus2....sikit2 lama2 jadi bukitttt....

Reply
avatar