Pendengar Yang Baik

Pendengar Yang Baik 

Jadilah Pendengar yang baik buat anak-anak

Tips keluarga Sihat


Pendengar Yang Baik
kredit : Majalah PaMa

Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
nini
admin
August 1, 2017 at 8:26 AM ×

Betul...bagi anak cerita sampai habis...hihi

Reply
avatar
August 1, 2017 at 10:03 AM ×

Setuju sangat tu sis Miza talib

kalau kita tak beri perhatian pada mereka

satu hari nanti

Akan ada orang lain di luar sana yang mereka akan cari

untuk dengar pendapat dan dengar kisah mereka

Alangkah buruknya kalau dah besar nanti

Anak anak kita dapat kawan yang buruk

Habis lah masa depan mereka

Reply
avatar
Ana Suhana
admin
August 1, 2017 at 11:51 AM ×

Hari2 tadah telinga ni miza. Dr dia celik mata sampai nak tido membebel mcm bertih jagung mulut dia. Hehe

Reply
avatar
August 1, 2017 at 11:05 PM ×

Setuju..tp kesian bdk2 ni. Bila mummy dlm pantang. Byk abeakan ms dgn baby. Xdpt nak jd pendengar setia

Reply
avatar
August 2, 2017 at 2:09 PM ×

Sha pun tgh cuba..kekadg lupa ..kena muhasabah kerap sha nii...kesian kt anak kadg klu terlalai..

Reply
avatar
August 9, 2017 at 10:29 PM ×

kena spend more time dgn ank2

Reply
avatar