BFF

November 14, 2017

BFF

BFF, kawan baik, kawan rapat apa saja berkaitan kawan yang kita sayang macam kita sayang nyawa sendiri. Biasanya BFF ne orang luar bukan adik beradik. Tapi miza pulak sebaliknya

Disebabkan miza dilahirkan dalam keluarga yang semua adik beradik miza perempuan yang best kitaorang semua muka tak sama. Miza lebih senang jadikan adik beradik sebagai BFF sebab dari kecik miza suka kawan dengan lelaki. Jadi bila dah berumahtangga ne kalau nak BFF sangat dengan lelaki mau jeles EE.

Best sangat dapat adik beradik perempuan walaupun pada hakikatnya waktu kecik-kecik dulu kami semua kuat gaduh hahha.  Meriah wei lagi-lagi time raya kecoh rumah dengan suara kami adik beradik yang semuanya suara mak tiri. hehe

Ayah boleh geleng kepala jewlah bila miza adik beradik berkumpul

Walaupun BFF gaduh tetap gaduh tapi sekejab jew lepas hati masing-masing dah sejuk semua kembali normal. Lumrah manusia ada macam-macam perangai hadap dan telan jew kalau salah kita tegur.

Dan inilah BFF miza walaupun waktu kecik dulu miza dan CN kerap gaduh tapi bila dah semakin dewasa ne kitaorang semakin rapat dan yang lagi buat kitaorang BFF sangat kitaorang ada hobi yang sama dan jumlah anak yang sama eh kebetulan sangat hehe. 

Dari tips cara nak bersalin, Tips jaga anak kena kuning, tips nak susu banyak, cara nak buat stock susu, resepi masak best-best, Beli tudung sama, beli baju anak-anak sama semualah kitaorang suka share. 


Miza harap cik qilah dan Afiq Furqan pun boleh rapat macam miza dan CN.

BFF
kami BFF
Baca Juga : Kesihatan Keluarga

5 comments:

  1. confuse sekejap.. adik beradik ke bff.... atau adik beradik merangkap bff... CN pun blogger kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik beradik merangkap bff dear, kitorg adik beradik & bff 😉

      Delete
  2. Wahhh korang adik beradik ke? Baru tahu.. bestnya sama-sama blogger :)

    ReplyDelete
  3. eh busyra tak tau pun.. bestnya bff suka benda yg smaa. beblogging.. <3

    ReplyDelete

Powered by Blogger.