Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot,

Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot



Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot | Hurm memang tak boleh nak buat pape lah. Maskot yang comei-comei tergedik duk melambai-lambai tu kau hanya mampu bye-bye dari jauh sahaja.

Cik Qilah dan Afiq Furqan ne lain sikit dari kanak-kanak yang lain yang suka dan teruja dengan maskot yang comei-comei tu tapi dorang ne takut dengan maskot.

Setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. Raikan perbezaan itu yang penting.
Maskot yang besar tu dorang takut tapi kalau lipas kew cicak kew boleh pulak dorang main kejar-kejar. Oh lah anak.

Dari dorang senyap kau paksa pergi dekat dengan maskot tu kang tak pasal dapat konset free jew.

Tak pe lah anak oi bukan berdosa pun kalau awak takut dengan maskot tu. 

Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot,
Tengok tu muka Cik Qilah dan Irfan berjarak sangat dengan maskot |Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot, 

Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot, 

Ini lah bukti yang dorang takut dengan Maskot. Sesi bergambar bersama maskot semasa Program Bright Little Explore di KidZania

No big deal anak-anak takut mama boleh take over. Haha kegilaan apakah ini. Sorilah masa mama kecik-kecik dulu tak de program macam korang ne rindunya zaman kanak-kanak miza dulu main dalam bendang, panjat pokok semua tu.

Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot,
ini mak budak yang lupa daratan opsss. |  Bila Anak-Anak Takut dengan Maskot, 
Baca Juga : Atasi Semput 

Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
November 16, 2017 at 11:56 AM ×

anak-anak kami pun dulu takut. sekarang dah kurang takut. mungkin sebab maskot ni besar. dorang terbayang benda lain kot

Reply
avatar
Ana Suhana
admin
November 16, 2017 at 5:11 PM ×

Syafi pun sama penakut. Puas pujuk. Anak miza ok lg nk berdiri tepi tu. Syafi dr jauh dah xnk pandang.

Reply
avatar
Mawar Assufi
admin
November 16, 2017 at 7:16 PM ×

Maskot mungkin sebab pelik dan jarang nampak. Contoh upin ipin tgok kat tv, comel je. sekali jumpaa, lagi besar dari dia. Macam mana nak fren? haha

Reply
avatar
Raydah
admin
November 16, 2017 at 8:56 PM ×

ray sendiri pun dulu takut dgn maskot. sbb bsar sgt. hahaha
oh and dah follow sini tau #119

Reply
avatar
November 24, 2017 at 9:54 AM ×

Irfan dh besar dh berani, sekarang dhia lak takut dgn maskot 😅

Reply
avatar