Dapat juga Merasa

Dapat juga Merasa


Adoi apa punya tajuk ne. Dapat juga Merasa. Ini gara-gara si raja buah punya panahan. Kalau korang perasan tahun ne mahai betul harga durian sampai miza rasa tak sanggup nak beli. Bukan kedekut tapi macam hurmmm

Balik kampung raya haji ritu pun merata cari tak de pun orang jual durian.Jenuhlah pujuk hati ne cakap sabar miza nanti ada rezeki kita beli yee. 

Dapat suami dan anak-anak yang tak berapa gemar durian dorang tengok miza punya mengidam tu macam kelakar jew sakit hati betui.

Dapat juga Merasa, durian kampung, raja buah, musim durian, durian sedap. tempoyak
Antara sebahagian yang selamat belum masuk perut.| Dapat juga Merasa

Tapi Allah tu maha penyanyang dia tahu miza lama dah sabar nak makan cik doyan ne. Di pendekan cerita kakak ipar miza ada kawan dekat kg gajah dia pergi borong 2 guni Durian dan bawak rumah.
Kenduri lah kitaorang. 

Korang jangan percaya tengok cik qilah posing dengan doyan ne. dia bukan makan pun. 
Boleh dia cakap mama peliklah rasa durian ne macam dah basi jew....

Pape jew lah anak oi, buah ne fav mama ok. 

Baca Juga : BFF
Dapat juga Merasa, durian kampung, raja buah, musim durian, durian sedap. tempoyak
Beria sangat nak menjual siap dengan penimbang konon cik qilah ne. |Dapat juga Merasa

Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Ana Suhana
admin
November 15, 2017 at 2:11 PM ×

ana satu family hantu durian. ana paling suka druian yang rasa pahit tu. best sebab boleh makan banyak aklau org lain tak suka durian pahit tu. hehe

Reply
avatar
November 15, 2017 at 11:29 PM ×

busyra dulu makan jgk durian. tp bila besar jd pelik tak makan. mak ayah makan, mmg hntu durian..

Reply
avatar