Eh macam Kembar

November 05, 2017

Eh macam Kembar 

Eh macam Kembar.  Ok fine miza tahulah siapa miza. Over tau EE ne kalau bab nak mengena orang.

Tak ingat bila miza ada pergi De Centrum Mall kebetulan hari tu ada perasmian pembukaan. Sambil jalan-jalan cuti mata tabur duit dalam mall tu terserempak dengan Elfira Loy. Kebetulan masa tu tak ramai orang jadi miza pun sapa lah si EL ne cakap nak bergambar sama. 

Ok tak sempat nak over-over posing si Afiq dah mai mencelah. Mak mak memang macam ne lah kan Eh macam Kembar 

Cik Qilah spoting masa ne dia cakap biar mama amik gambar dengan kembar mama.

Si qilah dengan EE ne memang geng sangat. Jauh panggang dari api wei miza ne siapah nak sama dengan si cantik manis Elfira Loy ne. 

Mungkin sebab ada tahi lalat si pemanis di pipi kiri ne kot EE cakap kitaorang macam kembar. Sekali imbas ye bukan imbas banyak kali silap hari bulan kena libas tu tunangan orang tu. 


4 comments:

  1. wow.. x dapat nak beza, mmg kembar.. sama cantik, sama glamour...

    ReplyDelete
  2. Kembar sungguh ke ni miza. Sama je ana tgk. Hehe

    ReplyDelete
  3. dua-dua comey... :)

    Jemput baca artikel terbaru saya by Zaleha Awaluddin

    ReplyDelete

Powered by Blogger.