Siapa Yang perlukan EXTRA Vitamin C

November 07, 2017

Siapa Yang perlukan EXTRA Vitamin C

Siapa yang perlukan EXTRA Vitamin C, Biasanya bila kita sihat kita akan sombong sikit. miza tak cakap kat orang lain cakap untuk diri sendiri. Yela masa sihat bedal jew nak makan apa tak kisah langsung pasal nutrisi dalam makanan tersebut. Tapi bila dah sakit mula lah berhati-hati bab makan. 

Memang lah orang cakap nak makan apa makan lah sementara sihat nanti dah sakit tak selera. Tapi bukan semborono makan kena jugak hati-hati.

Siapa Yang perlukan EXTRA Vitamin C


3 Istimewa Vitamin C

WANITA MENGANDUNG :
untuk naikkan paras HB. Istimewanya vitamin C ni enhancer kepada serapan IRON. Jika kurang vitamin C iron tak dapat diserap dengan baik. 

WANITA LEPAS BERSALIN :

Wanita lepas bersalin akan mengalami luka tak kisahlah bersalin secara normal atau secara pembedahan itu lagi banyak luka. Jadi makanlah Vitamin C banyak-banyak untuk tempat yang luka atau tempat yang di operate tu cepat sembuh. Mungkin ada yang cakap tak nak lah makan vitamin c nak makan oren jew, silakan kalau larat nak telan buah oren banyak-banyak tak risau baby kembung kew. Kan senang makan jew vitamin c shaklee sebiji boleh bertahan dalam bahan selama 5 jam sebab apa sebab vitamin c shaklee istimewa ( Sustained Release dan bukan dari oren semata tapi diperbuat dari campuran jagung dan oren, tak ada isu jika orang gastik tak boleh makan vitamin c )

WANITA MENYUSUKAN ANAK 
-VITAMIN C meningkatkan sistem imun dan dipercayai boleh disalurkan kepada bayi melalui susu. Susu ibu umpama titisan emas. Tapi kalau wanita yang menyusukan anak tidak makan makanan yang berkhasiat kesian kat baby.

WANITA / LELAKI KULIT KUSAM DAN BERJERAWAT
VITAMIN C ni sangat penting untuk melawan jangkitan dan meningkatkan penghasilan kolagen semulajadi. 


Kita sihat sama-sama. Sihat itu mahal ;)

Hubungi miza untuk mendapatkan Vitamin C dengan harga jimat : Miza 0173687028 

Baca Juga : Set Hamil Terbaik 

2 comments:

Powered by Blogger.