Bau Syurga

9:30 AM

Bau Syurga


Bila sebut bau syurga mesti ramai dah tau mesti ada kena mengena dengan baby kan. Sure lah baby tapi ne bukan baby miza ye. Miza pinjam baby orang jew

Bila tengok jew baby rasa nak baby. Dasar tak pernah serik hehehe

Tapi ada ke kaum hawa yang serik. Biarlah di momokan seramlah, sakitlah apa saja tapi gigih bawak perut kehulur kehilir.

Doa Anak Bijak 
4 Cara mudah dapatkan Kulit selembut Bayi
Bau Syurga
Bau Syurga
ish bijak betul baby ne, dia pun dah pandai posing ajaran mak dia lah ne. Yang pasti Cik Qilah dan Afiq Furqan dah duduk rapat-rapat dengan miza itu tandanya Jeles...


Set Hamil Terbaik

8 comments:

  1. AHAHAHA..kalau sebut baby baruu..memang nak saja,,ahahha,,,klu kata xnk setahun dua rasa nak lagi..kih4,,

    ReplyDelete
  2. Memang baca tajuk pun semua dpt agak kn bau baby.. Tp yelah.. Duk cium2 baby lagi2 newborn mmg xpuas.. Yg sebelah2 tu jeles ye... Hehe

    ReplyDelete
  3. pasangan muda perlu dptkan baby byk2. mcm abg kie yg dah mid 40s ni dah pencen...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. suka bau baby jugak. bila la nak ada baby sendiri. hehehe

    ReplyDelete
  5. Syoknya bau baby. Tak lama lagi kami pun nak bau juga bau syurga tu, insyaAllah

    ReplyDelete

Powered by Blogger.