Dobi Muhibbah

10:38 PM

Dobi Layan Diri macam Rumah Sendiri


Dobi layan Diri macam Rumah Sendiri. Over pulak bila cakap macam Rumah Sendiri. Tapi bila melangkah masuk Jew dalam Dobi Muhibbah ne serious rasa macam duk Kat rumah pulak.

Dobi Muhibbah, Dobi Muhibbah Putra Heights, Dobi mesra Kanak-Kanak, Dobi layan Diri macam Rumah sendiri
Nampak tu ai is boleh Bahagia bersila sambil teman anak-anak main sambil mendobi

Dah lah nak masuk kena tanggalkan selipar. Pastu wangi Jew segar sangat memang rasa macam Rumah Sendiri.

Lagi satu kenapa miza cakap Dobi ne macam Rumah Sendiri tengok lah ne sambil mendobi budak dua ketui ne bebas main macam macam permainan yang disediakan memang untuk Kanak-Kanak.
Dobi Muhibbah, Dobi Muhibbah Putra Heights, Dobi mesra Kanak-Kanak, Dobi layan Diri macam Rumah sendiri
Model Tak berbayar. Sanggup teman mama pergi mendobi

Jadi Masa menunggu baju dibasuh dan di keringkan tak terasa langsung. Tau Tau mesin dah berbunyi tanda baju dah siap. 😂😂
Dobi Muhibbah, Dobi Muhibbah Putra Heights, Dobi mesra Kanak-Kanak, Dobi layan Diri macam Rumah sendiri
Kot kot Haus Ada disediakan mesin air jugak

Selain mainan untuk Kanak-Kanak Dobi Muhibbah ini juga dilengkapi mesin minuman kot kot haus tunggu baju lama 😂.
Dobi Muhibbah, Dobi Muhibbah Putra Heights, Dobi mesra Kanak-Kanak, Dobi layan Diri macam Rumah sendiri
Tak perlu risau Tak cukup syiling. Janji bawak RM untuk di tukar syiling

Juga disediakan bakul buat yang datang koboi tanpa bakul tapi pinjam jelah ye. Tak boleh bawa balik.

Dobi Muhibbah, Dobi Muhibbah Putra Heights, Dobi mesra Kanak-Kanak, Dobi layan Diri macam Rumah sendiri
Pinjam je bawa balik jangan ye

Rasanya tu dulu lah nanti miza datang mendobi lagi miza share lagi ye.

Dan semasa enteri ini ditulis miza sedang mendobi baju sambil pakai perkhidmatan wifi percuma yang disediakan umtuk para pelanggan di Dobi Muhibbah ini 😘

3 comments:

  1. nampaknya lepas ni miza kerap lah ke sini ye. selesa sangat dah tu.

    ReplyDelete
  2. macam syiok je dobi ni ek... suker plak tengok nya

    ReplyDelete
  3. jarang guna dobi ni sbb nak bawak kain baju ke sini pun malas..haha...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.