Selamat Pengantin Baru

8:00 AM

Selamat Pengantin Baru 

Selamat Pengantin Baru. Musim cuti sekolah ne memang tak sah kalau tak de yang melangsungkan perkahwinan. Macam Miza dulu pun kawin masa cuti sekolah jugak hehe. Senang nak rewang orang jawa cakap.

Pape pun nak ucapkan Selamat Pengantin Baru  buat rakan blogger UmmiZarra

Sebenarnya miza nak mintak maaf sebab tak dapat hadirkan diri di Hari bahagia Nora.

Walaupun baru pertama kali jumpa dengan Nora semasa Pelancaran Buku. Tapi Nora seorang yang peramah dan tak sombong. Dah lah masa tu miza salah panggil nama ku sangkakan namnya ummi sebab kenal dari blog rupanya nama lain da.. 

Selamat Pengantin Baru Nora  ,  Rakan blogger Afbdotmy, ummizarra
Amik sikit seri Pengantin yang tengah tu

Selamat Pengantin Baru 

Adoi si miza ne kalau tak tersasul tu tak sah.

Pape pun Selamat Pengantin Baru buat Nora dan Pasangan, Moga kekal sampai ke syurga. 

4 comments:

  1. oo..yg kahwin harini, kan Miza..tengok SA up gambar kat FB pgi tdi..

    ReplyDelete
  2. Selamat pengantin baru buat mereka berdua.. Cuti sekolah musim org kahwin je la kan..

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru untuk mereka.. semoga bahagia ke anak cucu :)

    ReplyDelete
  4. hehe..manis je Nora. Selamat Pengantin Baru Nora !

    ReplyDelete

Powered by Blogger.