Last Pick Up Pos Laju

February 13, 2018

Tarikh Akhir Pengeposan Untuk Serahan Sebelum Tahun Baru Cina 2018

Rasanya ramai yang dah tahu bila tarikh akhir Serahan pesanan Pos Malaysia untuk Tahun Baru Cina 2018. 

Rata-rata peniaga On9 dan pengguna sangat peka akan notis sebergini. Almaklumlah nanti takde lah kes menagis tak dapat barang yang di tempah melalui mana-mana laman sesawang. 

Jadi buat korang yang ada nak hantar kiriman kepada sesiapa ingat hari ini hari terAhkir Pengeposan untuk Serahan Sebelum Tahun Baru Cina 2018

Happy New Year 
Gong XI Fa Cai


Last Pick Up Pos Laju, tarikh akhir pengeposan untuk serahan sebelum tahun baru cina 2018, last delivery before CNY 2018
Last Pick Up Pos Laju

9 comments:

  1. Thank you share pasal ni. Heheh. Baru ni ada jugak beli barang online, tak tahu lah sempat tak ni sampai sebelum Raya Cina.

    ReplyDelete
  2. Masa meniaga dulu selalu take note tarikh2 last pos laju ni. Tp pos laju tetap terbaik lah so far ana rasa.

    ReplyDelete
  3. tq for sharing sis..

    http://byshaz.blogspot.my/2018/02/review-pre-cleanser-by-nutox-makeup.html


    follow sini #133

    ReplyDelete
  4. wow.. thank you sharing info ni.. tak tahu pula last pick up Pos Laju bila.

    ReplyDelete
  5. Pos Laju, servisnya dah kurang laju..Tak kisah musim perayaan ke tak, nasib2 je kalau boleh sampai dalam masa 1-3 hari..huhu..

    ReplyDelete
  6. lama pula pos laju cuti
    rugi den
    hehe

    ReplyDelete
  7. Tq share. Nampaknya lepas rayalah baru shopping online gitu.

    ReplyDelete
  8. dah lamatak pos barang.... tq atas perkongsian

    ReplyDelete

Powered by Blogger.