Diari Puasa AF

May 18, 2018

Diari Puasa AF

Ha mesti ada yang pelik apa AF tu kan. Ok AF tu miza singkatkan untuk Afiq Furqan dan Aqilah Firzanah tapi miza selalu panggil cik qilah aje. Tahun ne InsyAllah dua ketui AF akan mula belajar berpuasa ini bukan paksaan tapi suka rela oleh dua AF ne. Diari Puasa AF bukan akedemi fantasia ye

 afiq sahur awal sangat pukul 11.30 malam dia bangun kejutkan miza cakap adik nak bangun sahur adoi. sudahnya semalam pengasuh bagitau pukul 10 pagi afiq dah mula kelaparan. 

Resepi Apam Gula Hangus
Cubaan Melatih Anak-anak Berpuasa, niat berpuasa, latih anak berpuasa, cik qilah, afiq furqan, Diari Puasa AF
bab makan serah kat budak ne. Batang serai pun dia bedal jugak
Cik qilah pula mampu bertahan sampai pukul 1 petang. Itu pun sebab pengasuh bagitau aqilah dah mula pasif di dah risau. Ok jew miza dan EE memang tak nak paksa hanya nak dua ketui AF ne belajar dan merasai pengalaman berpuasa. 

Harapnya hari ne dua ketui AF ne mampu lanjutkan tempoh berpuasa. Kita tunggu next Diari Puasa AF

Resepi Apam Sukatan Cawan 
Cubaan Melatih Anak-anak Berpuasa, niat berpuasa, latih anak berpuasa, cik qilah, afiq furqan, Diari Puasa AF
Diari Puasa AF

1 comment:

  1. Alaalala...anak- anak aunty ni dah start belajar puasa ye..takpe slowly dulu..nanti lama2 dapat puasa penuh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.