Tangga jua tempat best Bergambar

June 25, 2018

Tangga jua tempat best Bergambar

Tangga jua tempat best Bergambar |  Dah nama raya aktiviti ziarah menziarahi tu dah jadi suatu kewajipan miza sekeluarga. Mana yang ada rumah kita singgah mana yang tak ada rumah halal lah ada rezeki kita jumpa lagi InsyAllah.

Bila dah jarang-jarang pergi rumah sedara mara mana boleh duduk seminit dua jew. Paling sekejab pun setengah jam jugaklah menapak dalam rumah. Hehe

Dah alang-alang beraya posing lah sekejab di Tangga jua tempat best Bergambar
Rumah MIL kakak EE di Kapar
Rumah my BIL
geram pulak dengan cik qilah ne sakan posing
 
afiq takde mood. Cik qilah yang hover

4 comments:

  1. photogenic nya cik qilah! hahaha comell

    ReplyDelete
  2. cik qilahhh..ada gaya jadi model...somel tau..

    ReplyDelete
  3. Selalu mcm tu kak. Tangga jugak yang dicari tuk bergmbr. Hee

    ReplyDelete

Powered by Blogger.