Selesai Lauk Seminggu

October 06, 2018

Selesai Lauk Seminggu 


Hujung minggu adalah hari yang paling memenatkan itu bagi miza orang lain miza tak pasti. Bukan sebab suka bertangguh kerja amboi laju jew nak point orang ye. Tapi bila hujung minggulah banyak perkara yang miza nak settlekan supaya miza boleh bekerja dengan aman pada hari bekerja. Selesai Lauk Seminggu 

Hakikatnya orang perempuan ne kerjanya mana pernah stop. Nak tidur pun kepala masih ligat memikir esok nak masak sarapan apa untuk seisi keluarga. 

Tips Elak anak kena Demam

Selesai Lauk Seminggu 

Hover pulak bila tengok tajuk tu. Tapi inilah kerja di hari minggu miza EE balik pasar miza bersihkan dan masuk dalam bekas simpan dalam peti. Nak masak kena defrost dulu. 

Nampak macam eh biar benar banyak betul miza sekeluarga melantak lauk. Hehe anak-anak miza suka makanan laut jadinya stock ne memang kena ada selalu. Tapi bila hujung bulan makan jugak telur dan ikan masin

3 comments:

  1. WP pun biasanya beli lauk dan sayur untuk seminggu di pasar minggu.

    ReplyDelete
  2. bagus bagus, banyak jugak tengok orang buat mcm ni

    ReplyDelete
  3. sama la miza..k.fiezz pun..klu hujung minggu pi pasar nak beli bahan mentah, balik rumah siap la menyediakan proses penyimpanan bahan-bahan ni dlm peties...hari kerja, senang nak masak keluar je yang mana rasa nak makan..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.