Nasi Lemak Daun Pisang

April 17, 2019

Nasi Lemak Daun Pisang


Sebut sahaja nasi lemak daun pisang secara tak sengaja  mesti
korang dah terpejam mata sambil cuba membayangakan bau harum dari aroma daun pisang sehingga tertelan air liur. opss Miza tak salah tu namanya minda separa sedar korang sedang bekerja. Nasi Lemak Daun Pisang


Nasi Lemak Daun Pisang  nasi lemak sambal sedap nasi lemak shah alam nasi lemak viral nasi lemak rendang nasi lemak sambal sotong nasi lemak bajet nasi lemak seksyen 28 nasi lemak alam megah nasi lemak seksyen 33 nasi lemak homemade resepi nasi lemak nasi lemak kampung menu kegemaran rakyat malaysia sarapan

 Nasi Lemak Daun Pisang


Apa yang buat Nasi Lemak Daun Pisang ini istimewa adalah aromanya. Nasi lemak yang di bungkus dengan daun pisang Sungguh mengikat selera korang teringan nak makan Nasi Lemak Daun Pisang tapi tak sempat nak masak sambal, nak beli santan, nak cari daun pisang lagi Ish renyahnya.


Nasi Lemak Daun Pisang  nasi lemak sambal sedap nasi lemak shah alam nasi lemak viral nasi lemak rendang nasi lemak sambal sotong nasi lemak bajet nasi lemak seksyen 28 nasi lemak alam megah nasi lemak seksyen 33 nasi lemak homemade resepi nasi lemak nasi lemak kampung menu kegemaran rakyat malaysia sarapan
Nasi Lemak Daun Pisang
Serunding Halia
Nasi Lemak Daun Pisang  nasi lemak sambal sedap nasi lemak shah alam nasi lemak viral nasi lemak rendang nasi lemak sambal sotong nasi lemak bajet nasi lemak seksyen 28 nasi lemak alam megah nasi lemak seksyen 33 nasi lemak homemade resepi nasi lemak nasi lemak kampung menu kegemaran rakyat malaysia sarapan
Nasi Lemak Daun Pisang

Apa kata korang oder je dengan Cik Na, Gerenti sedap sampai tak cukup sebungkus miza berani cakap sebab miza dah terkena dengan keenakan sambal nasi lemak yang cukup rasa pedas, manis, masam perghhh memang sedap sangat dengan adunan ikan bilis goreng ranggup, timun, telur dan kekacang bersama nasi lemak yang cukup santanya ish tak mau cakap banyak jom tepon CiK Na cakap jew berapa bungkus korang nak nanti bayar okey.  Nasi Lemak Daun Pisang


Untuk Tempahan WhatApp Cik Na  : +6014688 3235

4 comments:

  1. lagi sedap nasi lemak simple cam ni..original..Dari yg dah cmpur macam2 atau dah divariasikan dengan pelbagai cara...

    ReplyDelete
  2. ya Allah, menarik nya nampak dan mengiurkan ^_^

    ReplyDelete
  3. sedap ahhh...lebih lagi letak daun pisang..wangi jer kan

    ReplyDelete

Powered by Blogger.