Happy Anniversary

March 03, 2020

Happy Anniversary.


Alhamdulillah masih lagi di beri kesempatan dan peluang hari ini untuk miza melihat wajah-wajah kesayangan miza. Alhamdulillah masih lagi dapat bersama-sama sehingga hari ini dengan pilihan hati miza. Yelah kawin atas dasar suka sama suka, bukan aturan keluarga hehe. 
Happy Anniversary  happy anniversary messages  happy anniversary husband  happy anniversary quotes  happy anniversary gif  happy anniversary wife  happy anniversary images  happy anniversary to you both  happy anniversary cake
Happy Anniversary.
Happy Anniversary

Marah, gaduh, sakit hati, makan hati, bahagia, gembira, semua itu adalah rencah dalam rumahtangga di tambah lagi dengan kehadiran budak dua ketui yang memeriahkan lagi keluarga kecil miza dan EE. 

Alhamdulillah atas nikmatnya. 

Buat EE selamat Ulang Tahun Perkahwinan yang Ke Lapan. Semoga Tenang, Tabah dan Sabar melayan kerenah miza dan anak-anak. Semoga segala usaha dan titik peluhmu menjadi pahala dan jariah di syurga kelak. 

Ya Allah kurniakanlah buat mereka yang membaca enteri miza ini pasangan dan keluarga yang bahagia dan membahagiakan serta berkati umur mereka aminnnnnn. 

6 comments:

  1. happy anniversary Miza dan EE, semoga bahagia selalu till jannah. Amin.

    ReplyDelete
  2. happy anniversary buat miza dan suami :)

    ReplyDelete
  3. happy anniversary Miza dan suami..moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete

Powered by Blogger.