Cosmoderm Perfect Balanced Dengan Prebiotik & Calamine

February 08, 2021

Cosmoderm Perfect Balanced Dengan Prebiotik & Calamine

Siapa pengguna setia rangkaian produk dari Cosmoderm. Baru-baru ini Cosmoderm telah melancarkan Cosmoderm Perfect Balanced dengan rumusan Prebiotik dan Calamine untuk produk penjagaan wajah dengan kotak pink yang sangat menarik.

 

Cosmoderm Perfect Balanced Dengan Prebiotik & Calamine

 

Cosmoderm Perfect Balanced

Bahan utama yang terdapat dalam produk ini adalah Prebiotik dan Calamine.

 

 

Prebiotik - adalah sejenis bakteria baik yang membantu menyeimbangkan mikrobioma kulit untuk mengelakkan kemerahan dan meningkatkan kecerahan kulit.

 

Calamine - Ramuan yang terkenal kerana khasiatnya yang baik untuk mengurangkan kerengsaan kulit dan kegatalan. Ia juga mengurangkan minyak dan kemerahan pada kulit.

 

4 Langkah mudah dengan Cosmoderm Perfect Balanced yang diformulasi dari 𝑷𝒓𝒆𝒃𝒊𝒐𝒕𝒊𝒌 dan 𝑪𝒂𝒍𝒂𝒎𝒊𝒏𝒆 ini terdiri daripada :

1. Foaming Cleanser
2. Toning Lotion
3. Soothing WOW Cream
4. SunMilk SPF 25 PA++

Keempat-empat produk dari Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced diuji secara dermatologi, sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif dan BEBAS dari:

• Paraben ( Paraben )
• Wangian ( Fragrance )
• Pewarna Buatan ( Artificial Colorant )

 

Foaming Cleanser

Pencuci muka yang membantu  mengurangkan minyak berlebihan dan kemerahan pada kulit. Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit sama ada kulit normal atau sensitif. Pembersih wajah ini bebas dari sebarang bahan kimia berbahaya seperti paraben, fragrance, SLS / SLES dan juga artifial colorant.

Foaming Cleanser


Toning Lotion

Ia mengandungi Calamine dan 20,000ppm prebiotik dimana ia baik untuk melegakan kemerahan pada kulit, dan membantu meningkatkan kelembapan dan pertahanan semulajadi bagi mengekalkan keseimbangan mikrobioma kulit.

 

Toning Lotion


Soothing Wow Cream

Mengandungi Calamine dan juga 30,000ppm yang membantu untuk melegakan kulit dan membaiki daya tahan kulit. Selain itu, cream ini juga membantu mengurangkan cela di wajah.

 

Soothing Wow Cream


SunMilk SPF 25 PA++

Sunscreen yang membantu melindungi kulit dari sinar UVA dan UVB yang merbahayakan kulit dan boleh menjadi penyebab kanser kulit. Penggunaan yang kerap boleh membantu mengatasi masalah kulit kering

 

SunMilk SPF 25 PA++


Berminat dengan Produk Penjagaan Wajah dari  Cosmoderm Perfect Balanced ini boleh terus membuat pembelian di Watson, Guardian dan atau secara online di https://www.cosmoderm.com.my dan Shopee Cosmoderm

 

 

Facebook :

https://m.facebook.com/Cosmoderm/

Instagram :

https://instagram.com/cosmoderm

 

No comments:

Powered by Blogger.