Jom Minum Petang

February 22, 2018

Jom Minum Petang  

Kalau hari cuti petang-petang macam ne macam-macam menu lah muncul untuk minum petang. Alhamdulillah rezeki hari ne ada member belanja minum petangdi belinya Pisang Goreng Panas dengan Keropok Lekok siap pakej Air Tebu lagi. Jom Minum Petang


Cara Makan Nutriferon
minum petang, menu minum petang, keropok leko, pisang goreng panas, air tebu, cuaca panas
Ada yang tergoda tengok air Tebu ne | Jom Minum Petang


Semoga murah rezeki member miza yang belanja minum petang hari ne. 


Minyak Ikan Terbaik
minum petang, menu minum petang, keropok leko, pisang goreng panas, air tebu, cuaca panas
Alhamdulillah kenyang | Jom Minum Petang

13 comments:

  1. Lama tak minum air tebu. Segar bila dpt minum ye miza.

    ReplyDelete
  2. dh alam tak minum air tebu, bila jengah ni terasa nak minum pulakk hehe

    ReplyDelete
  3. best tau dapat makan keropok n pisnag goreng petang2

    ReplyDelete
  4. Arghhh!! tergoda tengok air tebu tu!! T^T sejuk2 lalu tekak! nikmatnyaa!!! ^^ hahah *Hana follow sini ya :3

    ReplyDelete
  5. Amboi minum petang dia tak menahan...

    ReplyDelete
  6. sedapnya kat tekak... air tebu.. serius tergoda..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. murah rezeki akak ye ade orang belanje.. :)

    ReplyDelete
  8. Sedap pula tengok air tebu nih

    ReplyDelete
  9. Lama x minum air tebu, sedap pulok tgk

    ReplyDelete
  10. AlAlhamdulill.. Rezeki.. Sha lama tak minun air tebu..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.