Kedai Mama

April 04, 2018

Kedai Mama

Semenjak Cik Qilah masuk sekolah ne rajin tak rajin miza mesti kena buat sarapan pagi. Tak kisah la apa menu pun janji makan sebelum pergi sekolah.
Menu paling sempoi a.k.a rajin miza shake Esp campur buah-buahan atau air sedap jew. Tapi EE tak suka soya pulak. Kedai Mama

Rahsia Biji Labu
Kedai Mama, tips anak suka makan, air tangan ibu, roti canai segera, sarapan home made, roti canai sedap, Kari Ayam, roti canani cicah kari
EE cakap sarapan mak dengan anak jew kenyang. hehe Sori 
Untuk bagi adil semua boleh makan makan maka kenalah fikir menu untuk semua orang bukan tekak miza dan cik qilah saja. 

Biskut 3 Bahan 
Kedai Mama, tips anak suka makan, air tangan ibu, roti canai segera, sarapan home made, roti canai sedap, Kari Ayam, roti canani cicah kari
Muka tak mandi terus duduk sarapan sebab tak tahan tengok Afiq Furqan dah makan sekeping
Nak senang kerja miza standby siap-siap beli roti paratha. Tak boleh makan selalu ne kes teringin tu yang beli jugak. Berbaki kuah kari ayam miza panaskan kena sangatlah cicah dengan roti paratha ne.

Minyak Ikan Terbaik 
Kedai Mama, tips anak suka makan, air tangan ibu, roti canai segera, sarapan home made, roti canai sedap, Kari Ayam, roti canani cicah kari
Kedai Mama
Nampak tak muka Cik Qilah makan dengan penuh nikmat. Alahai anak rasa berdosa pulak mama tipu kononnya roti canai tu mama yang buat. huhu

Tips Kesihatan Keluarga 

Kedai Mama, tips anak suka makan, air tangan ibu, roti canai segera, sarapan home made, roti canai sedap, Kari Ayam, roti canani cicah kari
Ini enteri tak berbayar. Asalnya miza yang teringin dah lama tak makan roti Paratha a.k.a roti canai. Bukan boikot makanan segera cuma kawal tak nak selalu makan fast food sebab banyak bahan pengawet tapi bila M besar dah mai na wat camne.

5 comments:

  1. kak ana pun suka beli paratha ni sebab macam-macam boleh dijadikan menu kan Miza :) selera cik qilah makan kan..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. sedap ni. mama pun buat stok

    ReplyDelete
  3. Pada lahap sekali makannya ...😁
    Jadi ikut merasa lapar niih

    ReplyDelete
  4. akk pun suka roti paratha ni..mmg simpan dalam stok lagi

    ReplyDelete
  5. kan..nk boikot makanan segera tapi tue la bila penyakit M tu melanda..memang itu la pilihannya..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.