OOTD Raya 2018

June 20, 2018

OOTD Raya 2018


OOTD Raya 2018. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin. Dah seminggu raya baru nak up gambar raya pertama hehe.

OOTD Raya 2018 Tema tahun ne maroon + peach
OOTD Raya 2018, Selamat Hari Raya , Syawal 2018, tema raya
Mood baik baru balik solat raya
Tunggu lah tahun-tahun depan InsyAllah nak cari warna lain lah penat pusing-pusing warna merah dan seangkatan dengannya semedang .OOTD Raya 2018
OOTD Raya 2018, Selamat Hari Raya , Syawal 2018, tema raya
Ne jew pic yang elok sebelum mood anak-anak kelaut + EE kena cerry berry raya pertama huhu

Raya kali ne tak dapat nak sedondon sekeluarga  sebab miza dah tempah baju sedondon dengan cik qilah awal-awal. Tapi EE dan afiq tak sempat nak tempah tailor dah tutup tempahan jadinya tema EE dan Afiq amik sipi-sipi warna miza dan cik qilah.  

EE dan Afiq tak nak pakai baju melayu. Rezeki jugak dapat sponser Kurta Awal Ashari dari Jakel untuk EE, Kurta Afiq pun beli di Jakel alang-alang ada lelongan ritu. hehe



Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin dari Miza Sekeluarga

3 comments:

  1. Selamat Hari Raya Miza & family..lawo kombinasi warna tu..

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri. maaf zahir batinnn

    ReplyDelete

Powered by Blogger.