Wajah Baru Sempena Tahun Baru

Wajah Baru Sempena Tahun Baru

Wajah Baru Sempena Tahun Baru , Eh jangan confius pulak. Kan kita dan masuk takwin baru 1439H sempena hari cuti ne adalah masa terbaik buat para isteri hujung minggu macam miza ne nak mengemas rumah.

Tapi kali ne bukan rumah jew miza sibuk nak kemas sekali dengan cik qilah miza kemaskan. hehe

Tara... Inilah Wajah Baru Sempena Tahun Baru

Atasi Letih 
Wajah Baru Sempena Tahun Baru 
Sorry Kak Sa miza dah potong rambut cik Qilah. Boleh baca di sini kenapa miza mintak maaf dengan kak Sa

Lapang pulak bila tengok muka cik Qilah dah potong rambut ne. Yang paling miza suka bila Cik Qilah dah berambut pendek ne miza dah tak penat nak buat tocang bagai hehe. Kalau tak tu nak macam ne lah nak macam tu lah bukan malas tapi kadang tak kira masa nak suruh orang buat tocang.

Tunggu lah setahun lagi kot nak potong rambut lagi. hehe

Set Hamil 
Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
PeRdU cINta
admin
September 23, 2017 at 8:34 AM ×

Orang yang sama,,berpenampilan baru...cik qilah pun tersenyum tersipu-sipu...

Reply
avatar
Lina Shaza
admin
September 23, 2017 at 9:31 AM ×

makin comey berambut pendek

Reply
avatar
September 26, 2017 at 10:24 AM ×

comel anak2 miza..putih2 semuanya

Reply
avatar
September 26, 2017 at 10:52 PM ×

awww nampak comel sangat dengan rambut pendek!

Reply
avatar