BIOBAX SPRAY AJAIB

January 04, 2017

BIOBAX SPRAY AJAIB 


" Bercanda dipasiran pantai "
" kita bersama memadu asmara "
" cinta setia "
BIOBAX
SPRAY AJAIB


Eh.. Eh.. siap menyanyi lagu arwah Sudirman duet dengan anita sarawak.

Al kisah ahad lepas bersempena cuti panjang sambutan tahun baru cik mijah sekeluarga sengaja pergi berjemur tepi pantai, Tapi nasib memang baik sepanjang perjalanan hujan renyai-renyai. Jadi bila sampai Port Dickson tak de panas sangat.

Punyalah sakan mandi laut sampai nak magrib baru naik kedarat. Hah bila dah naik darat barulah terasa kaki seram sejuk dan pinggang sengal-sengal. Masa berendam memang tak ingat dunia.

Nasib baik cik mijah memang sentiasa bawa biobax kemana pergi sekarang. 
Sangat mudah hanya sembur pada bahagian yang sakit kurang 5 minit anda akan terasa Biobax bertindak balas.  Yang bestnya, spray ini tidak panas seperti minyak angin di luar sana. Ianya ada efek sejuk dan nyaman sangat lepas kita pakai.






Kenapa Biobax ne Best? Hah baca bawah ne sebab tu lah BIobax ne best

Biobax Diperbuat Daripada :

EUCALYPTUS OIL
MINYAK KAYU PUTIH

Bertindak sebagai Anti Rhuematiod untuk tujuan mengurut, sakit pinggang dan sengal-sengal badan. Juga  melegakan kawasan badan yang lenguh dan memberi kesegaran pada badan untuk lebih cergas. Minyak Kayu Putih ini sebenarnya membantu melancarkan lagi perjalanan darah.

NIGELLA SATIVA
HABBATUS SAUDA

Mengandungi thymoquinone yang berupaya melancarkan pernafasan / mengelakkan asma / melancarkan perjalanan darah. Habbatus sauda’ mengandungi timokuinon, imunomodulator bertindak sebagai Ubat analgesik. Meringankan infeksi pada sendi juga sebagai anti radang dan rheumatism.

OLIVE OIL
MINYAK ZAITUN

Minyak zaitun mempunyai kandungan asid lemak yang tinggi, omega-3, omega-6 dan pelbagai lagi. Semua asid lemak ini penting untuk peredaran impuls dalam otak, merendahkan paras kolesterol dalam darah dengan mengurangkan pengoksidaan lemak sekaligus mencegah masalah jantung.

SAFFRON
ZA’FARAN

Kaya dengan vitamin B2 dan Riboflavin. Mampu menghindarkan batuk dan radang paru-paru. Mengurangkan masalah tidak boleh tidur malam, memberi kesan relaxs / aromatheraphy dan membantu mengeluarkan angin yang terkumpul dalam sistem pencernaan perut.



Berminat nak dapatkan Biobax super best ne boleh roger cik mijah 0173687028

No comments:

Powered by Blogger.