Setahun Sekali.

Setahun Sekali.


Ini memang setahun sekali, nak tahu apa tak apa yang setahun sekali tu.

 Hrmmmm bukan baju raya Dan kasut raya Jew yang akan disoping setahun sekali tapi Acuan Kuih pun akan di borong setahun sekali. Nak buat macam mana sebab benda jarang pakai letak pun ikut dan lah sudahnya tiap kali nak buat kuih raya mesti kena beli baru. Nanti dah habis raya baru jumpa balik Kat mana letak sebelum ne.


Udang masak Lemak Cili Padi   
 
Setahun Sekali.
Setahun Sekali.

 Dah macam tred pulak. Nasib lah murah boleh beli banyak-banyak jadi mainan Cik Qilah.

Inilah parah bila tak label bila simpan barang-barang kecik.

Sudahnya semalam En Eddie tolong belikan di Econsave acuan buat kuih raya until miza. Tq En Eddie


Resepi Donut Gebu
Previous
Next Post »