Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau

Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau



Serius macam tak raya jew rasa. Sedihnya ramadhan bakal berlalu pergi. Semoga amal ibadah kita semua diterima olehnya dan bakal bertemu lagi di tahun akan datang. Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau

Bila sebut pasal raya tak sah bila tak shopping baju raya. Kali ne miza shopping raya dengan CN dan anak-anak. Huh sangat mencabar dan menduga tahap kesabaran di kala perut kosong. Di tambah dengan ramai orang maklumlah dah hujung-hujung puasa ne ramainya orang.

Sebenarnya tak plan pun nak bagi budak dua ketui ne pakai baju sama tema, kan dah jadi tajuk enteri miza.


Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau
Dua ketul budak hijau



Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau
Tengok lah dorang boleh berlari tinggalkan miza dan Afiq yang terkedek-kedek. Macam rumah dorang jew budak-budak ne


Shopping Raya dengan Dua Budak Hijau
Dengan tarian K-pop bangga dah berjaya naik dulu. Meruntun kesabaran betui


Memang menguji kesabaran. Nasiblah kawasan 'beraircon` cepat sejuk hati.
Sudahnya miza tak dapat beli pape pun untuk diri sendiri sebab kejar dorang


Jemput Baca :
Makanan Roh
Kesihatan Keluarga  

Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
mamapp
admin
June 22, 2017 at 6:32 PM ×

Budak hijau 2 orang ni kembar ke? Cute sgt

Reply
avatar
Miza Talib
admin
June 23, 2017 at 8:51 AM ×

kezen, tapi ramai yang cakap macam kembar ;)

Reply
avatar
June 24, 2017 at 2:15 AM ×

Mcm kembar babe, alahai #IrfanHensem 😂

Reply
avatar