Keputusan UPSR

Keputusan UPSR


Hari ini keputusan UPSR keluar...Kalau anak-anak tak dapat A dalam UPSR takpe..
Jangan marah dia..
Jangan apa-apakan dia..
Peluk dia..
Hargai dia..
Sayangi dia..

Kalau dapat B boleh bawa motor..
Kalau dapat C boleh bawa motor roda 3..
Kalau dapat D boleh bawa kereta..
Dan kalau dapat E boleh bawa lori..

Sekian lah....

Daripada saya cikgu sekolah.....

MEMANDU...😁😁
 tarikh keputusan upsr 2017 saps upsr 2017 semakan keputusan upsr 2017 semak angka giliran upsr 2017 tarikh keputusan upsr 2017 diumumkan tarikh result upsr 2017
Keputusan UPSR

Keputusan UPSR


UPSR bukan penentu kejayaan yang sebenar. Banyak jugak yang berjaya semua A bila sampai keputusan SPM hancuss

Jadi buat ibu bapa dan anak-anak yang mengambil keputusan UPSR hari ini tak kisahlah dapat berapa pun jangan terlalu sedih atau terlalu gembira panjang lagi perjalanan hidup ini Insyallah.



Sumber : Copypaste Group whatapp
Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
November 23, 2017 at 4:12 PM ×

betul tu, taksemestinya dapat straight A boleh berjaya sampai bila bila, tak semstinya dapat kurang memuaskan takboleh berjaya eh eh macam cakap kat diri sendiri pulak hehe

jemput join ga sha https://shafyqahazahar.blogspot.my/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

Reply
avatar
November 24, 2017 at 9:50 AM ×

Setuju tu, jgn banding2 anak kita dgn anak org lain. Hargai usaha mereka 😉

Reply
avatar