Teman Lelaki Upahan

July 04, 2017

Teman Lelaki Upahan

 



Teman Lelaki Upahan, rasanya 2 tahun lepas hot jugak cerita Teman Lelaki Upahan yang dilakonkan oleh Ungku Ismail Aziz dan Siti Elizad sebagai pasangan dalam drama slot akasia pukul 7 di tv3 tu.

Teman Lelaki Upahan
Cik Qilah baru dapat kaki

Miza bukan nak ulas pasal drama di tv 3 tu, tapi sekadar berkongsi dengan pembaca setia blog mizatalib ne. Terima kasih korang yang sudi singgah baca dan komen di blog miza semoga korang yang tak lokek komen dan rajin singgah baca blog miza akan dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik sepanjang hayat. Penting sihat tau sebab bila sakit banyak sangat yang hendak dipantang dan dijaga. sehingga boleh buat stress.

Teman Lelaki Upahan
nampak kan dengan gambar di atas tadi berkepit aje dua beranak ne

Sori miza dah mula melalut bab kesihatan pulak. Apa-apa pun teman lelaki upahan yang miza maksudkan di tajuk ini ialah En Eddie(EE) selaku ayah Cik Qilah. Serius bila keluar mana-mana pun Cik Qilah mesti nak pegang tangan EE jeles ai. Nasib baik rezeki miza dapat afiq sebagai teman. Jadinya miza dah tak jeles sangat dengan Teman Lelaki Upahan Cik Qilah sebab miza dah ada boyfriend encem si Afiq Furqan. 


Baca Juga :

No comments:

Powered by Blogger.